Eiropas tūrisma aģenti un operatori aicina jauno Komisiju strādāt pie konkurētspējīga, caurskatāma un ilgtspējīga tūrisma tirgus izveides

Eiropas Parlaments vakar apstiprināja jauno fon der Leienas komisiju, kas vadīs Eiropas Komisiju līdz 2024. gadam. Visi komisāri šobrīd ir gatavi stāties amatā. ECTAA, Eiropas organizācija, kas pārstāv tūrisma aģentus un operatorus, ir apņēmusies palīdzēt tūrisma tirgu konkurētspējas, pārredzamības un ilgtspējības veicināšanā.

Brisele, 2019. gada 28. novembris. Komisija “fon der Leiena” ir apstiprināta Eiropas Parlamentā. Šis ir īstais laiks, lai ECTAA atklātu savas galvenās prioritātes laikposmam no 2019. līdz 2024. gadam. Cenu pārredzamībai, neitrālām izplatīšanas sistēmām, ilgtspējai un patērētāju aizsardzībai vajadzētu kļūt par jaunās Komisijas politikas pamatiem. Pēc ECTAA domām, šie principi pilnībā atbilst prezidentes Urzulas fon der Leienas izvirzītajiem mērķiem: Eiropas ekonomikai jābūt ilgtspējīgākai, piemērotai digitālajam laikmetam un jādarbojas cilvēku labā.

" Tūrisma aģenti un operatori var dot ieguldījumu Komisijas darba kārtībā, kā arī plānotajā Eiropas zaļajā darījumā," sacīja Pawel Niewiadomski, ECTAA prezidents. “Viņiem tiešām ir būtiska loma, ietekmējot izmaiņas patērētāju uzvedībā un attieksmē pret atbildīgāku ceļošanu. Turklāt viņi palīdz piedāvāt ilgtspējīgākus tūrisma produktus, piemēram, piegādātāju izvēlē izmantojot augstus vides un sociālā snieguma rādītājus.”

Katru gadu tūrisma aģenti Eiropā izdod 300 miljonus aviobiļešu regulārajiem lidojumiem. Viņi pārdod aptuveni 120 miljonus iepriekš sagatavotos un 90 miljonus dinamiskos kompleksos ceļojumus. Tā ir viena no pirmajām nozarēm, kas ienākusi digitālajā laikmetā. Arvien pieaugošā ceļojumu informācijas un piedāvājumu pārpilnība rada vēl lielāku vajadzību pēc ieteikumiem un padomiem. Lai palīdzētu patērētājiem atrast vispiemērotāko piedāvājumu, ietaupīt laiku un līdzekļus, kā arī izvairīties no neveiksmīgas izvēles, ES tiesību aktos būtu jāsaglabā iespēja tūrisma aģentiem piekļūt jaunākajai informācijai, kā arī piedāvāt patērētājiem neitrālas cenas.

Patērētāji vēlas aizsardzību un pārredzamību. ES nodrošināja patērētāju aizsardzību, ieviešot Komplekso ceļojumu direktīvu. “Thomas Cook” neveiksme ir parādījusi, kādus ieguvumus no šī tiesību akta ir saņēmuši patērētāji; viņi tika repatriēti un saņēma naudas atlīdzību. Šobrīd ir steidzami jāpielāgo tiesību akti par aviobiļešu izplatīšanu jaunajai tirgus situācijai. Patērētāji nespēj pienācīgi salīdzināt aviosabiedrību piedāvājumus; Komisijai būtu jānodrošina patiesi neitrāla un objektīva cenu norādīšana neatkarīgi no rezervēšanas kanāla.

“Mēs esam apņēmušies sadarboties ar Eiropas Komisiju un Parlamentu, kā arī iepazīstināt ar mūsu pozitīvo redzējumu par Eiropas darba kārtību, kas veicinātu inovatīvu un ilgtspējīgu tūrisma nozari”, - secināja Pawel Niewiadomski.

Manifests “Par konkurētspējīgu, caurskatāmu un ilgtspējīgu tūrisma tirgu, ECTAA prioritātes ES institūcijām 2019. – 2024.” ir pieejams tiešsaistē:

http://www.ectaa.org/files/cms/ectaa--manifesto-2019-2024.pdf and https://www.flipsnack.com/ectaa/ectaa-manifesto-2019-2024-ft9sze4ap.html

ECTAA apvieno 30 Eiropas valstu tūrisma aģentu un operatoru nacionālās asociācijas, no kurām 27 atrodas Eiropas Savienībā, un pārstāv apmēram 70 000 uzņēmumu. Tai ir arī četri starptautiski pārstāvji no Izraēlas, Malaizijas, Marokas un Tunisijas.

Publicēšanas datums: 2019. gada 28. novembris

Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, sazinieties:

Eric Drésin, ģenerālsekretārs

ECTAA - Nacionālo tūrisma aģentu un operatoru asociāciju grupa ES dalībvalstīs

Rue Dautzenberg 36, B-1050 Brisele

Tālr .: +32 2 644 34 50

e-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt., www.ectaa.org

Veiksmīgi noslēgusies izstāde-gadatirgus "Balttour 2019"!

3. februārī Ķīpsalā noslēdzās 26. starptautiskā tūrisma izstāde-gadatirgus “Balttour 2019”, kas pulcēja 860 dažādu pasaules valstu tūrisma uzņēmumus.

Uzzināt tūrisma iespējas, atklāt jaunus maršrutus, iegādāties ceļojumu sev un ģimenei bija ieradušies 28 050 ceļotgribētāju.Trīs dienu garumā “Balttour 2019” tematiskajā hallē “Atklāj pasauli!” norisinājās ceļojumu izpārdošana, kur savus izdevīgākos piedāvājumus prezentēja lielākās tūrisma aģentūras un operatori! Apmeklētājiem bija iespēja ne tikai iegādāties ceļojumus uz galamērķiem teju 200 valstīs, bet arī iepazīt jaunākos tūrisma objektus pasaulē. “Balttour 2019” līdzās jau labi zināmajiem tūrisma operatoriem “Tez Tour”, “Novatours”, “Kidy Tour”, “Alida Tours”, “Mouzenidis”, “Begonija” un citiem piedalījās arī Latvijas tirgū jaunākie tūroperatori – “Itaka” un “TUI”. Izstādē varēja iepazīties ar kaimiņvalstu Igaunijas un Lietuvas tūrisma iespējām, turklāt dalībnieku skaits šogad bija ievērojami lielāks nekā pērn – kopumā Ķīpsalā piedalījās gandrīz 70 Igaunijas un 50 Lietuvas dalībnieki. Savukārt pēc neilga pārtraukuma izstādē atkal varēja apmeklēt Gruzijas ekspozīciju. Eksotiskus galamērķus prezentēja dalībnieki no Seišelu salām, Taizemes, Kubas, Indonēzijas un Vjetnamas. “Balttour 2019” varēja atklāt ne vien dažādu pasaules valstu tūrisma iespējas, bet arī kultūras atšķirības, nacionālos ēdienus, tērpus, dziesmas un dejas! 

Savukārt tematiskajā hallē “Apceļo Latviju!” apmeklētāji varēja uzzināt par jaunākajiem apskates objektiem visos Latvijas reģionos. Dalībnieki no Zemgales, Vidzemes, Latgales un Kurzemes bija sagatavojuši dažādas radošās darbnīcas, kurās pārbaudīt zināšanas un amatu prasmes kliņģeru gatavošanā, ziepju veidošanā, rakstīšanā ar tinti un spalvu! Apmeklētāji varēja pārbaudīt savas ātruma spējas riteņbraukšanā, sacensties gaisa hokejā un citās galda spēlēs, pat uzspēlēt futbolu. Vilinošus piedāvājumus bija sagatavojuši lielākie spa centri un viesnīcas Latvijā. Visās trīs izstādes dienās pašmāju tūrisma speciālisti pārsteidza ar neskaitāmi daudz jauniem maršrutiem un apskates objektiem. Turklāt uz Lielās skatuves visas dienas bija iespēja baudīt piesātinātu pasākumu programmu!

 Atzinību par plašāko reģiona pārstāvniecību no izstādes organizatoriem saņēma Zemgales plānošanas reģions, “Zaļais dzelzceļš” jeb “Green Railway” guva ievērību kā ilgtspējīgākais un ekoloģiskākais tūrisma produkts, savukārt tūrisma aģentūru “Estravel Latvia” sumināja par stabilām vērtībām.

Iedvesmoties Latvijas un pasaules apceļošanai “Balttour 2019” bija ieradušies 28 050 interesenti, no kuriem vairāk nekā 5,7 tūkstoši bija nozares profesionāļi. Paldies visiem “Balttour 2019” dalībniekiem, partneriem un apmeklētājiem! Trīs dienas Ķīpsalā valdīja īsts ceļošanas gars un svētku prieks!

Tiekamies jau nākamgad februāra pirmajā nedēļas nogalē* 27. starptautiskajā tūrisma izstādē-gadatirgū “Balttour 2020”!

Izstādi-gadatirgu “Balttour” rīko Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācija (ALTA) un nodrošina Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1.

Uzsākts pētījums "Latvijas lielo pilsētu iedzīvotāju iekšzemes ceļošanas paradumi"

 

Latvijas investīciju un attīstības aģentūra sadarbībā ar Biznesa augstskolas Turība Starptautiskā tūrisma fakultāti un Latvijas tūrisma aģentu un operatoru asociāciju (ALTA) ir uzsākusi pētījumu “Latvijas lielo pilsētu iedzīvotāju iekšzemes ceļošanas paradumi”. Pētījuma mērķis ir izzināt Latvijas lielo pilsētu iedzīvotāju iekšzemes ceļošanas paradumus, lēmumu pieņemšanas motivatorus un galamērķa izvēles principus.

Pētījuma aktualitāte pamatojama ar arvien pieaugošo ceļošanas intensitāti Latvijā, tomēr iekšzemes ceļošana aizvien netiek uzskatīta par nozīmīgu tūrisma veidu. Paredzamie rezultāti būs saistoši tūrisma nozares uzņēmumiem, pakalpojumu sniedzējiem, tūrisma informācijas centriem, pašvaldībām, kā arī ceļojumu organizatoriem – tūrisma aģentūrām, kuras piedāvā iekšzemes ceļojumus.

Pētījumamērķauditorija ir Latvijas lielo pilsētu (Rīga, Jūrmala, Ventspils, Liepāja, Jelgava, Jēkabpils, Daugavpils, Rēzekne, Valmiera) iedzīvotāji, kuri viedoklis tiek apzināts gan elektroniskā aptaujā, gan tiešājās investīcijās.

Paredzams, ka rezultāti ļaus uzzināti kādi ir Latvijas iedzīvotāju iekšzemes ceļošanas paradumi, tai skaitā, kā notiek lēmumu pieņemšana un kādi faktori ietekmē lēmumu pieņemšanu, vai un kādas ir novērojamas atšķirības attiecībā uz galamērķa izvēli dažādu Latvijas pilsētu iedzīvotājiem? Tāpat pētījuma jautājumi ir sagatavoti, lai saprastu,  vai pastāv likumsakarības, kuras ir attiecināmas uz reģionālām īpatnībām?

Biznesa augstskola “Turība” un Latvijas tūrisma aģentu un operatoru asociācija jau iepriekš pateicas visiem respondentiem par dalību šajā apjomīgajā pētījumā. Pētījuma anketa ir pieejam ŠEIT.

Fizisko personu datu aizsardzība tūrisma uzņēmumos

Dokuments izstrādāts saskaņā ar Vispārīgo Datu Aizsardzības Regulu Nr.1016/679; 27.04.2016.

Lai iepazītos ar šo dokumentu, lūdzam sazināties ar ALTA biroju Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

ECTAA gada atskaite 2017

ECTAA ir Eiropas tūrisma uzņēmumu balss, kas pārstāv ECTAA biedrus  - tūrisma  uzņēmumus Eiropā. ECTAA darbojas, lai veicinātu izaugsmi un konkurētspēju Eiropas tūrisma industrijā, strādājot ar EP deputātiem,  informējot tos un iesaistot debatēs  ES institūcijas  un citas nozares struktūras.

ECTAA apvieno 32 nacionālās tūrisma aģentu un operatoru  asociācijas 27 ES dalībvalstīs,  asociācijas  Melnkalnē,  Norvēģijā,  Šveicē, kā arī Izraēlā, Malaizijā, Marokā un Tunisijā.

ECTAA darbība aptver Eiropas Savienības politikas lietas (tūrisms, patērētāju aizsardzība, transports, konkurence, vīzas un robežkontrole, standartizācija, u.c.), IATA lietas  (jauna aviobiļešu izplatīšanas iespēja, jaunās paaudzes norēķinu sistēma utt.) , galamērķu jautājumus (reklāma, veslība, drošība, ceļošanas ierobežojumi u.c.)

ECTAA pārstāv aptuveni 70 000 ceļojumu aģentus un  operatorus Eiropā, kas sniedz konsultācijas un pārdod  transporta un izmitināšanas pakalpojumus,  izklaides un citus tūrisma pakalpojumus, kā arī kompleksos tūrisma pakalpojumus individuāliem ceļotājiem un biznesa klientiem. Ceļojumu aģentu un operatoru kopējais apgrozījums 2016.gadā bija ap 170 miljardiem eiro,  tika nodarbināti apmēram 500 000 cilvēku. Saskaņā ar IATA datiem, 60% aviobiļešu visā pasaulē tika pārdoti izmantojot  šo izplatīšanas kanālu.

Jūs uzmanībai ECTAA ikgadējā atskaite par paveikto 2017.gadā  un darba plāns  2018.gadam.

http://www.ectaa.org/files/cms/ectaa-annual-report-2017-lr.pdf

Balttour 2019 biznesa Forums 30.janvārī viesnīcā "Wellton Riverside Spa Hotel"

God./cien. tūrisma nozares profesionāļi!

30. janvārī jaunajā viesnīcā “Wellton Riverside SPA Hotel” notiks “Balttour 2019” biznesa forums. Tas veltīts mūsdienu tūrisma mārketinga digitalizācijas izaicinājumiem, ar kuriem savā darba ikdienā sastopas Latvijas tūrisma uzņēmēji, kas darbojas uzņemošā un izejošā tūrisma aģentūrās, tūrisma informācijas centros, sniedz viesnīcu un citus pakalpojumus nozarē.

Praktiskus un noderīgus padomus savam ikdienas darbam varēs gūt no vairāku nozaru speciālistiem. Digitālā mārketinga aģentūras “Infinitum” speciālisti iepazīstinās ar sociālo tīklu nozares, reklāmas un mājaslapu lietošanas tendencēm, kā arī atsauksies uz piemēriem no pašmāju tūrisma dzīves. Plānots, ka foruma klausītāji saņemtās zināšanas varēs pielietot savā praktiskajā darbībā. Vērtīgas ikdienas darbā būs arī zināšanas par sadarbības partneru un klientu finanšu uzticamības pārvaldību; par to informēs “Kredītinformācijas Birojs”.

Digitālā satura mārketinga aģentūras “New Black” eksperte Kristīne Rasnača piedāvās aizraujošu saturu par mileniāļiem jeb “tūkstošgades paaudzi” – viņu raksturojumu un efektīviem veidiem, kā šo paaudzi uzrunāt tūrisma nozarē. Lekciju īpaši “Balttour” forumam izstrādājis populārais sociālo mediju guru Artūrs Mednis.

Lai reģionu tūrisma dzīves organizatori varētu veiksmīgāk piesaistīt tūristus no dažādām Latvijas pilsētām, biznesa augstskolas “Turība” asociētais profesors, Tūrisma pētniecības centra vadītājs, SIA “Balticvision Riga” izpilddirektors Ēriks Lingebērziņš prezentēs tikko notikuša pētījuma “Latvijas lielo pilsētu iedzīvotāju ceļošanas paradumi Latvijā un vispārējās iekšzemes tūrisma tendences” rezultātus.

Aviokompānijas “airBaltic” tirdzniecības vadītāja Baltijas valstīs Sanda Teihmane foruma dalībniekiem atklās 2019. gada jaunos galamērķus, sniegs iespēju satikt to pārstāvjus, kā arī aicinās sajust jauno galamērķu un ceļojumu garšu. “airBaltic” jaunie galamērķi ir iespēja tūrisma aģentūrām paplašināt savu biznesu, savukārt uzņemošā tūrisma nodrošinātājiem – piesaistīt jaunus klientus.

Aicinām Jūs apmeklēt biznesa forumu, lai uzzinātu par jaunākajiem izaicinājumiem, ko tūrismam sagādā notiekošā digitālā revolūcija, un iepazītos ar risinājumiem un jaunumiem, kas būs derīgi ikdienas darbā, kā arī veidotu jaunus lietišķos kontaktus!

 Pasākuma programma | Dalības maksa un reģistrācija

Lūdzam reģistrēties līdz 25.01.2019. Vietu skaits ierobežots.

 “Balttour” foruma norises vieta – viesnīca “Wellton Riverside SPA Hotel” 11. novembra krastmalā – atvērta vien pirms pāris mēnešiem, 2018. gada novembrī. Tā piedāvā Vecrīgā lielāko SPA centru, ko aplūkot varēs arī foruma dalībnieki. Viesnīcas augšējā stāvā ierīkotā konferenču zāle un terase piedāvā brīnišķīgu skatu uz Daugavu un Latvijas Nacionālo bibliotēku.

Uz tikšanos “Balttour 2019” biznesa forumā!

Organizatori: Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācija (ALTA), Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1.

 Atbalsta: “Magnetic Latvia”, “Digital Journey”, biznesa augstskolas “Turība” Tūrisma pētniecības centrs, “BalticTravelnews.com” “Wellton Hotels”, “airBaltic”.

PTAC informācija tūrisma pakalpojumu sniedzējiem

2018.gada 1.jūlijā stājās spēkā jauni Ministru kabineta noteikumi Nr. 380 “Noteikumi par kompleksa un saistīta tūrisma pakalpojuma sagatavošanas un sniegšanas kārtību un kompleksu un saistītu tūrisma pakalpojumu sniedzēju un ceļotāju tiesībām un pienākumiem” (https://likumi.lv/ta/id/300021-noteikumi-par-kompleksa-un-saistita-turisma-pakalpojuma-sagatavosanas-un-sniegsanas-kartibu-un-kompleksu-un-saistitu-turisma), kuros ir noteikta jauna nodrošinājuma apmēra aprēķināšanas, tā iemaksas un izmaksas kārtība. Atbilstoši minēto Ministru kabineta noteikumu 32. punktam, tūrisma operatora nodrošinājumam jābūt vismaz 5% no komplekso tūrisma pakalpojumu apgrozījuma iepriekšējā gadā (saimnieciskās darbības ieņēmumiem no komplekso tūrisma pakalpojumu pārdošanas ceļotājiem), bet ne mazākam kā:

-              15 000 euro, ja tūrisma pakalpojumus sniedz ārpus Latvijas Republikas, Igaunijas Republikas un Lietuvas Republikas teritorijas,

-              5 000 euro, ja tūrisma pakalpojumus sniedz tikai Latvijas Republikas, Igaunijas Republikas un Lietuvas Republikas teritorijā,

-              3 000 euro, ja tūrisma pakalpojumus sniedz tikai Latvijas Republikas teritorijā.

Ja plānojat arī turpmāk sniegt tūrisma operatora pakalpojumus, piedāvājot ceļotājiem kompleksus tūrisma pakalpojumus, aicinām Jūs nodrošināt nodrošinājumu atbilstoši Ministru kabineta noteikumu Nr.380 prasībām. Vienlaikus vēršam Jūsu uzmanību uz Tūrisma likuma  Pārejas noteikumu 14.punktu, kas nosaka, ka, pārslēdzot vai pagarinot apdrošināšanas līgumu vai garantiju pēc 2018. gada 30. jūnija, tūrisma operatoram jāreģistrējas PTAC uzturētajā tūrisma aģentu, tūrisma operatoru un tūrisma pakalpojumu sniedzēju, kas sekmē saistītus tūrisma pakalpojumus, datubāzē. Reģistrējoties datubāzē Jums tiks izsniegta speciālā atļauja (licence) tūrisma pakalpojumu sniegšanai.

Ar būtiskāko informāciju par jauno regulējumu t.sk., ar 2018.gada 28.jūnija semināra komersantiem prezentāciju varat iepazīties PTAC mājas lapā, izmantojot šo saiti: http://www.ptac.gov.lv/lv/content/kompleksu-un-saistitu-turisma-pakalpojumu-sniegsana

Neskaidrību un jautājumu gadījumā aicinām konsultēties ar PTAC, izmantojot e-pastu Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt., kontaktformu PTAC mājas lapā:http://www.ptac.gov.lv/lv/content/kontakti vai arī zvanot pa tālruni: 67388654.

 

Vispārīgā datu aizsardzības regula - biežāk uzdotie jautājumi

Lai iepazītos ar šo dokumentu,  lūdzam sazināties ar ALTA biroju Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

 

Jubilejas izstādē “Balttour 2018” vairāk apmeklētāju nekā pērn!

4. februārī Ķīpsalā noslēdzās 25 gadu jubilejas izstāde “Balttour 2018”, kas vienuviet pulcēja 860 tūrisma uzņēmumus un to pārstāvjus no 39 pasaules valstīm. Uzzināt dažādu valstu tūrisma iespējas, atklāt jaunus maršrutus, iegādāties ceļojumu sev un ģimenei bija ieradušies vairāk interesentu nekā pērn – kopā 29 630.

Trīs dienu garumā “Balttour 2018” tematiskajā hallē “Atklāj pasauli!” ceļojumu izpārdošana norisinājās pilnā sparā! Apmeklētājiem bija iespēja iepazīt gan kaimiņvalstu Igaunijas un Lietuvas jaunumiem bagāto tūrisma piedāvājumu, gan tālāku un eksotiskāku valstu populārākos tūrisma objektus. Pirmo reizi izstādē piedalījās dalībnieki no Islandes, bet pēc ilgāka pārtraukuma arī no ASV, Bulgārijas un Kipras. “Balttour 2018” varēja atklāt ne vien teju 200 pasaules valstu tūrisma iespējas, bet arī kultūras atšķirības, nacionālos ēdienus, tērpus, pat dziesmas un dejas! Turklāt ceļotgribētāji, paviesojoties Ārlietu ministrijas un VID Muitas pārvaldes stendā, tika informēti arī par drošu ceļošanu un noteikumiem, kurus ievērojot, ceļojums noritēs bez raizēm.

Savukārt tematiskajā hallē “Apceļo Latviju!” pirmo reizi Rīgu pārstāvēja “Live Riga” – dāvājot skaistu skatuves noformējumu izstādes atklāšanai un plašajai priekšnesumu programmai, kā arī atraktīvu fotostendu, kas apmeklētājiem bija pieejams visas trīs dienas. Visā krāšņumā sevi prezentēja arī Latvijas novadi – Kurzeme, Zemgale, Latgale un Vidzeme. Stendi bija viens par otru krāšņāki! Pašmāju tūrisma speciālisti pārsteidza ar neskaitāmi daudz jauniem maršrutiem, apskates objektiem, pasākumiem un atraktīvie piedāvājumiem. Gan lieli, gan mazi izstādē varēja iesaistīties dažādās aktivitātēs – piedalīties meistarklasēs, uzspēlēt aizraujošas spēles, pārbaudīt līdzsvaru uz SUP dēļa, piedalīties virtuālajās velo sacensībās un vēl daudz ko citu. Turklāt uz Lielās skatuves visas dienas bija iespēja baudīt piesātinātu programmu!

 Iedvesmoties Latvijas un pasaules apceļošanai “Balttour 2018” bija ieradušies 29 630 interesenti, no kuriem vairāk nekā 5,5 tūkstoši bija nozares profesionāļi.Salīdzinot ar pērnā gada izstādi, apmeklētāju skaits ir pieaudzis par 5,8 %.

Paldies visiem “Balttour 2018” dalībniekiem, partneriem un apmeklētājiem! Trīs dienas Ķīpsalā valdīja īsts ceļošanas gars un svētku prieks!Tiekamies jau nākamgad no 1. līdz 3. februārim 26. starptautiskajā tūrisma izstādē-gadatirgū “Balttour 2019”!

Izstādi-gadatirgu “Balttour” rīko Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācija (ALTA) un nodrošina Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1. 

© ALTA 2013
+371 67210065  | Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.